WIM RAMAKERS-BOKAAL

Zondag, 2 juli 2023

Op zaterdag 1 juli jl. werd de 6e competitiewedstrijd gevist aan het Julianakanaal Halve Maanweg te Roosteren. In deze wedstrijd werd er tevens gestreden om de fel begeerde Wim Ramakers-bokaal. De weergoden waren deze morgen niet in hun beste doen, regen maar vooral veel wind. Het was Heinz Coonen die wederom beslag legde op de 3e plaats met een gewicht van 1.790 gram. Op de 2e plaats eindigde Marcel Wackers met 2.450 gram. De winnaar van de wedstrijd werd Leo Veugelers met een gewicht van 4.000 gram. Leo mag zich voor één jaar de trotse bezitter van de Wim Ramakers-bokaal noemen.