MARIUSZ S.-BOKAAL

Maandag, 26 juni 2023

Op zaterdag 24 juni jl. werd de 5e competitiewedstrijd gevist aan het Julianakanaal Halve Maanweg nabij de brug van Roosteren. In de morgenuren was de warmte goed verdraagzaam, het visvolk had er deze morgen ook zin in. Al voerden de grondels de boventoon. Bij de weging was het Heinz Coonen die de 3e plaats bezette met een gewicht van 1.725gram, op de 2e plaats eindigde Leo Veugelers met 3.180 gram. De grote winnaar van deze wedstrijd werd Marcel Wackers met een gewicht van 5.025 gram. Marcel mag dan ook voor één jaar de trote bezitter zijn van de Marius S.-bokaal.