3e COMPETITIEWEDSTRIJD

Zondag, 28 mei 2023

Op zaterdag 27 mei jl. werd alweer de 3e wedstrijd van de competitie gevist aan het Julianakanaal nabij de brug van Illikhoven. Bert Lemmens en Jos van Cruchten hadden deze morgen de gelukkige handjes. Gelet op het totale gewicht van meer dan 21 kg, hetwelk deze morgen gevangen werd, mogen we spreken van een aardige wedstrijd. Leo Veugelers ging met de eer strijken door maar liefst 4330 gram aan voorns te vangen. Marcel Wackers volgde op gepaste afstand met een gewicht van 2.160 gram. Op de 3e plaats eindigde Heinz Coonen met een gewicht van 1.870 gram. Een unieke prestatie van Leo in deze wedstrijd.