2 COMPETITIEWEDSTRIJD

Zondag, 28 mei 2023

Op zaterdag 13 mei jl. werd de 2e wedstrijd gevist aan het Julianakanaal nabij de brug van Roosteren aan de Halve Maanweg. Wederom een groot aantal deelnemers was aan de oever te vinden. Het was in deze wedstrijd dat Leo Veugelers wederom van zich deed spreken vanwege het feit dat hij de zoveelste overwinning voor zijn rekening nam met een gewicht van 3.110 gram. Op de tweede plaats eindigde Heinz Coonen met een gewicht van 2.360 gram, gevolgd op plaats 3 door Jos Vaessen met een gewicht van 1.895 gram. In tegenstelling tot de 1e wedstrijd vielen de vangsten ietwat tegen.