FEESTAVOND 19 NOVEMBER 2022

Zondag, 30 oktober 2022

Op zaterdag 19 november a.s. zal onze vereniging na een gedwongen pauze van twee jaar haar feestavond houden in het clublokaal café 't Hingen aan op de Dijk 3a Hingen. Tijdens deze feestavond zal de Koning van 2022 worden gehuldigd en krijgen alle deelnemers aan de wedstrijden hun behaalde eremetaal en hun cadeaubon. Ook de leden die niet aan de wedstrijden hebben deelgenomen zijn eveneens van harte welkom op deze avond met muziek van Deejay Jopie. Wij vragen een bijdrage van € 15,00 per persoon, welke vooraf bij de aanmelding kan worden voldaan. Graag uw aanmelding voor 11 november a.s. bij de volgende bestuursleden t.w.: Piet Cleven, Op den Drees 6, Pey of Ger van Gisteren, Rijdtstraat 25, Susteren. Hopende velen te mogen begroeten op deze mooie feestavond, waarbij uiteraard voor een natje en droogje zal worden gezorgd. Bestuur H.S.V. Pey e.o.