BOKOI BOKAAL

Zondag, 18 september 2022

Zaterdag 17 september jl. werd de 9e wedstrijd van de competitie gevist aan het kanaal Wessem-Nederweert boven sluis Panheel. In tegenstelling tot de weersvoorspellingen, waren de weersomstandigheden ideaal, vrijwel zonnig en windstil. Pierre Golsteijn en Bert Dijcks hadden deze ochtend de gelukkige handjes voor de kop- en staartpositie. Gedurende de wedstrijd werd duidelijk dat de vangsten gedaan werden met pauzes van de beten. De feedervissers deden het een stuk beter dan de laatste wedstrijden. De vangsten bestonden uit voorns, roofblei, grondels en enkele karpertjes. Bij de weging was de uitslag idem aan die van de 8e wedstrijd. Op de 3e plaats eindigde met 2.140 gram Heinz Coonen. De tweede plaats was voor Pierre Golsteijn met een gewicht van 1.730 gram. De winnaar van deze wedstrijd werd onze KONING 2022 Leo Veugelers met een gewicht van 2.605 gram. Leo is tevens voor 1 jaar de trotse bezitter van de Bokoi-bokaal.