CAFÉ 'T HINGEN BOKAAL

Zondag, 4 september 2022

Op zaterdag 3 september jl. werd de 8e competitiewedstrijd gevist aan de Berghaven te Schipperskerk. In deze wedstrijd werd er tevens gevist om de café 't Hingen bokaal. Bij de loting waren het Jos van Cruchten en Ger van Gisteren die mochten plaats nemen op de kop- en staartpositie. Het installeren van de plateau's aan de waterkant ging gepaard met kunst en vliegwerk vanwege de extreme hoge waterstand in het Julianakanaal. Tijdens de wedstrijd stond menig plateau onder water. In tegenstelling tot de oefensessie in de voorbije dagen was het deze morgen over het algemeen kommer en kwel. Een enkeling wist toch nog een grote hoeveelheid vis te vangen, doch nogmaals bij het merendeel was het karig. Bij de weging was het Heinz Coonen die op de 3e plaats eindigde met een gewicht van 1.810gram. Op de 2e plaats eindigde de goed vissende Pierre Golsteijn met een gewicht van 1.840 gram. De absolute winnaar werd Leo Veugelers met een gewicht van 4.225 gram. Naast deze overwinning werd hij ook de trotse winnaar van de café 't Hingen bokaal voor één jaar.