DE SNOEK KINROOI BOKAAL

Zaterdag, 27 augustus 2022

Op zaterdag 27 augustus jl. werd de eerder afgelaste wedstrijd ingehaald aan de Halve Maanweg te Roosteren. Na de extreme hitte, was het vandaag aangenaam vertoeven aan het Julianakanaal. Jos Vaessen en Piet Cleven namen plaats op de kop- en staartpositie. In het eerste uur van de wedstrijd vielen de vangsten tegen. Naarmate de wedstrijd vorderde in het tweede gedeelte waren de vangsten er. Jan Schoenmakers verbeterde het gewicht van de zwaarste vis met een gigantische voorn van 1.540 gram. Bij de weging eindigde Jos Vaessen met een gewicht van 1.955 gram op de derde plaats, De tweede plaats was voor Hub Jongen met een gewicht van 1.990 gram. De winnaar van deze wedstrijd werd Leo Veugelers met een fantastisch gewicht van 4.780 gram. Leo wint tevens de Snoek-bokaal Kinrooi voor één jaar.