WIM RAMAKERS-BOKAAL

Zondag, 31 juli 2022

Op zaterdag 30 juli jl. werd de 6e competitiewedstrijd gevist aan het Julianakanaal bij de brug van Roosteren. In deze wedstrijd werd er tevens gevist om de Wim Ramakersbokaal. De plaatsloting toverde wederom een koppositie uit de hoge hoed voor Leo Veugelers, de staartpositie was voor Jan Schoenmakers. Vanaf de start van de wedstrijd werd er meteen door velen vis gevangen o.a. grondels, voorns en roofblei. Bij prachtige weersomstandigheden was het een mooi wedstrijdgebeuren deze morgen met veel toeschouwers. Overigens hierbij een compliment aan de vrijwilligers, welke de plaatsen vrij hadden gemaakt van het lange hoge gras, chapeau! Bij de weging was het Heinz Coonen die op de derde plaats eindigde met een gewicht van 2.315 gram. De tweede plaats was voor Marcel Wackers met een gewicht van 2.615 gram. De verdienstelijk winnaar werd Leo Veugelers met een gewicht van 3.630 gram.