MARIUSZ S.BOKAAL

Zondag, 17 juli 2022

Op zaterdag 16 juli jl. werd de 5e competitiewedstrijd gevist aan de Berghaven te Schipperskerk. Bij aanvang was het een koude start van de weersomstandigheden, echter toen het zonnetje doorbrak waren het aangename temperaturen. Dit resulteerde erin dat enkele onder de wedstrijd een dansje maakte aan de oever op de muzikale tonen van radio Monza. Dit gaf al aan dat het visvolk er niet veel zin in had. Al moet gezegd worden dat de start van Ger van Gisteren veel belovend was, daar hij in het begin enkele voorns ving. Doch na het verspelen van een grote vis was het bij hem ook verder stil. Leo Veugelers op de staart gezeten deed wederom van zich spreken en ving gedurende de wedstrijd een aantal grote voorns hetwelk hem de overwinning opleverde met een gewicht van 3.445 gram. De op de koppositie zittende Pierre Golsteijn deed eveneens van zich spreken, hij eindigde op een fantastische 2e plaats met een gewicht van 1.465 gram. De 3e plaats was voor Ger van Gisteren met 1.390 gram. Gedurende de wedstrijd werden er hier en daar nog foto's gemaakt van voorzitter, secretaris en oudste wedstrijdvisser t.w. Pierre Golsteijn voor een publicatie in het visblad van de Limburgse editie. Uiteraard zal een interview niet ontbreken.