PIERRE BOUMANSI BOKAAL

Zaterdag, 4 juni 2022

Op zaterdag 4 juni jl. werd de tweede wedstrijd gevist aan het kanaal Wessem-Nederweert nabij de sluis Panheel Beneden. In deze wedstrijd werd er tevens gevist om de de Pierre Boumans Bokaal. Bij een frisse start werd er geloot voor de kop- en staartpositie, de gelukkigen waren Ger van Gisteren en Ger havens. De grondels voerde wederom deze morgen de boventoon, voorns werden er niet gevangen. Wel lukte het enkelen om baarzen te vangen, welke voor wat gewicht zorgde. Ger van Gisteren verspeelde in de laatste minuten van de wedstrijd een forse baars, waardoor de overwinning aan hem voorbij ging. Bij de weging bleek dat de wedstrijdvissers met de vaste hengels veel meer grondels vingen dan diegene die met de feeder visten. Bij de weging was het Bert Lemmens die op de derde plaats eindigde met een gewicht van 835 gram. De tweede plaats was voor Heinz Coonen met 975 gram. De verdiende winnaar werd Marcel Wackers met een gewicht van 1.110 gram. Marcel is voor één jaar de trotse bezitter van de Pierre Boumans Bokaal.