BOKOI BOKAAL

Zaterdag, 18 september 2021

Zaterdag 18 september jl. werd de 9e wedstrijd van de competitie gevist aan de Berghaven te Schipperskerk. Bij ideale weersomstandigheden was het een genot om met de hengel aan het water te vertoeven. Heinz Coonen en Bert Lemmens hadden deze ochtend de gelukkige handjes voor de kop- en staartpositie. Gedurende de wedstrijd werd duidelijk dat de vissers met de feeder deze morgen in het nadeel waren daar er door hen weinig vis gevangen werd. De vissers met de vaste stok deden het een stuk beter, aan de lopende band werden veel voorns gevangen. Bij de weging was het verrassend Piet Cleven die op de 3e plaats eindigde met 2.140 gram. De tweede plaats was voor Heinz Coonen met een gewicht van 4.990 gram. De winnaar van deze wedstrijd werd onze KONING 2021 Leo Veugelers met een gewicht van 6.125 gram. Leo is voor 1 jaar de trotse bezitter van de Bokoi-bokaal.