CAFÉ 'T HINGEN BOKAAL

Zaterdag, 4 september 2021

Op zaterdag 4 september jl. werd de 8e competitiewedstrijd gevist aan het kanaal Wessem-Nederweert nabij de sluis van Panheel. In deze wedstrijd werd tevens gevist om de café 't Hingen bokaal. Zoals verwacht werd er vanaf de start meteen vrijwel door iedereen vis gevangen, hetgeen hoopvol was voor het verdere verloop van de wedstrijd. Schijn bedriegt echter, want na een klein uurtje was het plotseling gedaan met de vangsten. Enkelen wisten nog sporadisch in het restant van de wedstrijd een voorn of baars te vangen. Het drietal welke in de laatste wedstrijden de boventoon voerden waren ook nu weer gezamenlijk goed voor het podium. Bij de weging bleek dat zowel Leo Veugelers alsook Heinz Coonen hetzelfde gewicht noteerden t.w. 1.275 gram, hetgeen voor beiden de 2e plaats betekende. De winnaar van deze wedstrijd en tevens de trotse bezitter voor één jaar van de café 't Hingen bokaal werd Marcel Wackers met een gewicht van 1.635 gram.