BLOMEHOAF BOKAAL

Zondag, 22 augustus 2021

Marcel Wackers werd de winnaar van de 7e wedstrijd en tevens de trotse bezitter voor één jaar van de Blomehoaf bokaal. Bij zomerse weersomstandigheden en een spiegelglad Julianakanaal waren de vooruitzichten op goede vangsten veelbelovend. De titelkandidaten t.w. Leo Veugelers en Marcel Wackers zaten gebroederlijk naast elkaar op stek 4 en 5. Over en weer werd vis gevangen doch Marcel bleek op het einde van de wedstrijd bijna 2 kilo vis meer op de weegschaal te tellen dan Leo. De gewichten waren respectievelijk 5.120 en 3.470 gram. De derde plaats was voor Heinz Coonen met een gewicht van 2.805 gram. Door iedereen werd er vis gevangen, opmerkelijk was de goede vangst van Jan Schoenmakers die menige wedstrijdvisser achter zich wist te laten.