BESTUURSWEDSTRIJD

Zondag, 25 juli 2021

Op zaterdag 24 juli jl. werd de traditionele bestuurswedstrijd gevist op het kanaal Wessem-Nederweert boven de sluis van Panheel. Bij mooie weersomstandigheden werd er geloot om de felbegeerde kop- en staartpositie, welke ten deel viel aan Ger van Gisteren en Piet Cleven. Het was een wedstrijd met veel vangsten zoals voornamelijk voorns en alvers. Ger Havens wist een grote baars te vangen, doch dit was niet toereikend voor een podiumplaats. Opvallend was het gegeven dat Bert Dijcks geen enkele beet mocht registreren, zijn boilies waren schijnbaar niet lekker genoeg. De weging van de vangsten bracht een uniek resultaat, zowel Ger van Gisteren als Piet Cleven telden hetzelfde gewicht t.w. 1.270 gram. De winnaar werd Huub Jongen met een gewicht van 1.430 gram ondanks een gaatje in zijn leefnet.