H.S.V. PEY BOKAAL

Zondag, 4 juli 2021

Op zaterdag 3 juli jl. werd er gevist aan het kanaal Wessem-Nederweert ter hoogte van de sluis Panheel. In deze wedstrijd werd er tevens gevist om de H.S.V. Pey bokaal. Loek Emonds en Marcel Wackers namen bezit van de kop- en staartpositie. Bij mooie weersomstandigheden, zon en geen wind, werd er hoopvol begonnen aan de wedstrijd. Van begin van de wedstrijd werden er voorns gevangen, opmerkelijk was het feit dat er weinig grondels gevangen werden. Bij de weging was het Leo Veugelers die op de derde plaats eindigde met een gewicht van 1.355 gram. De tweede plaats was nipt voor Ger van Gisteren met een gewicht van 1.385 gram. De op de staart zittende Marcel Wackers maakte gebruik van zijn positie en werd de verdienstelijk winnaar met een gewicht van 2.490 gram.