3e COMPETITIEWEDSTRIJD

Zondag, 20 juni 2021

Op zaterdag 19 juni jl. werd de 3e competitiewedstrijd gevist aan de Halve Maanweg nabij brug Roosteren. Bij aangename temperaturen werd er geloot voor de plaatsnummers, waarbij Ger van Gisteren en Piet Cleven de gelukkigen waren voor de kop- en staartpositie. Gaande de wedstrijd werd duidelijk dat behalve de grondels de rest van het visvolk er maar weinig zin in had. Slecht drie deelnemers wisten enkele of meerdere voorns te vangen. Bij de weging was het spannend wie de ereplaatsen zou bemachtigen. Op de derde plaats eindigde Hub Jongen met een nipt verschil ten opzicht van nummer 4 Bert Dijcks, met een gewicht van 1.285 gram. Bert Lemmens deed het iets beter en eindigde met een gewicht van 1.725 gram op de tweede plaats. Voor de derde keer op rij werd Leo Veugelers de winnaar met een gewicht van 2.485 gram.