BOKOI BOKAAL

Zaterdag, 3 oktober 2020

Op zaterdag 3 oktober jl. werd er aan het Julianakanaal gevist om de BOKOI-BOKAAL en tevens de 8e wedstrijd van de competitie. Bij barre weersomstandigheden werd zoals gewoonlijk de wedstrijd gestart met op de kop- en staartpositie de heren Leo Veugelers en Ger Havens. Tijdens de wedstrijd werd spoedig duidelijk dat het een spannende strijd zou worden tussen een aantal vissers die bij regelmaat voorns vingen. Leo Veugelers was uiteraard de gedoodverfde favoriet voor wederom een winstpartij, echter dit werd hem vandaag niet gemakkelijk gemaakt. Een aantal wedstrijdvissers verliet vroegtijdig de wedstrijd vanwege de omstandigheden. Bij de weging telde Heinz Coonen een gewicht van 5.225 gram, hetgeen een 3e plaats betekende. Leo Veugelers telde een gewicht van 6.330 gram, hetgeen hem toch de 2e olaats opleverde. Marcel Wackers telde een gewicht van 7.720 gram en won zodoende de Bokoi-bokaal, een goede prestatie op deze gure dag.