CAFÉ 'T HINGEN BOKAAL

Zondag, 20 september 2020

De 7e wedstrijd van de competitie werd op zaterdag 19 september jl. gevist op het kanaal Wessem-Nederweert nabij de sluis van Panheel. In deze wedstrijd werd tevens gevist om de café 't Hingen-bokaal, welke beschikbaar is gesteld door Nicole en Rob van deze lokaliteit. Bij prachtige weersomstandigheden aan een mooi viswater werd na de loting hoopvol begonnen, daar de oefensessies in de voorbije week voldoende vissen hadden opgeleverd. Echter zoals reeds meerdere keren is geschied vielen de vangsten deze morgen tegen. Enkele vissers wisten slechts een aantal voorns te vangen. Pechvogel van deze wedstrijd werd Pierre Golsteijn die struikelde over een beschermhoes van zijn hengel. Gelukkig geen lichamelijk ongemak, wel een fikse beschadigde hengel. Bij de weging bleek dat vele wedstrijdvissers kort bij elkaar zaten kwa gewicht van de vangsten. Op de derde plaats eindigde Ger van Gisteren met 895 gram. De tweede plaats was voor Heinz Coonen met een gewicht van 1.630 gram. De winnaar voor de zevende keer op rij werd Leo Veugelers met een gewicht van 2.000 gram. De prijzenkast van Leo wordt dit jaar goed gevuld met eveneens de café 't Hingen-bokaal.