BESTUURSWEDTRIJD

Zondag, 9 augustus 2020

De bestuurswedstrijd op zaterdag 8 augustus jl. werd vanwege de extreme hitte gevist aan het Julianakanaal nabij de Halve Maanweg te Roosteren. Voor de bosschage op dit parcours was bescherming tegen de felle zon. De overwinning werd een prooi voor onze voorzitter Piet Cleven met een gewicht van van 1.820 gram. De vangsten over de gehele wedstrijd vielen tegen, echter Ger Havens kwam goed uit de startblokken door in een mum van tijd 2 voorns te vangen, echter dit waren dan ook grotendeels zijn vangsten. Het leverde hem een tweede plaats op met een gewicht van 1.290 gram. Hub Jongen ving naast grondels een grote baars hetgeen hem de derde plaats opleverde. Overigens lagen de scores dicht bij elkaar kwa gewichten. Ondanks de mindere vangsten was het weer een mooie vismorgen met een goed gevuld tafeltje voor een natje en droogje.