3e COMPETITIEWEDSTRIJD SCHIPPERSKERK BERGHAAVEN

Zaterdag, 18 juli 2020

Op zaterdag 18 juli jl. werd de 3e wedstrijd van de competitie gevist aan de Berghaven te Schipperskerk. Bij veel zonneschijn en windstil weer werd er geloot om de plaatsnummers. Pierre Nelissen en Pierre Golsteijn kregen vooraf een plaats toebedeeld vanwege het feit dat enkele plaatsen moeilijk bereikbaar waren. Hub Jongen en Leo Veugelers namen de kop- en staartpositie voor hun rekening. Het was Ger van Gisteren die meteen bij de eerste inzet een voorn ving, een goed vooruitzicht voor het verdere verloop van de wedstrijd. Echter spoedig bleek dat de vis werden gevangen op het einde van het parcours. De eerste 10 plaatsen leverde wel vis op, echter toch magertjes. Er waren bij de weging 3 deelnemers met alleen water in het leefnet. Op de 3e plaats eindigde Ger van Gisteren met en gewicht van 1.090 gram. De 2e plaats was voor Loek Emonds met een gewicht van 2.500 gram. Voor een unieke prestatie zorgde Leo Veugelers door 3 wedstrijden op rij te winnen, met maar liefst 7.458 gram in deze wedstrijd op de teller.