H.S.V. BOKAAL

Zaterdag, 4 juli 2020

Op zaterdag 4 juli jl. werd de 2e wedstrijd van de competitie gevist op het Julianakanaal nabij de Halve Maanweg te Roosteren. In deze wedstrijd werd tevens gevist om de H.S.V. Bokaal. De loting bracht Loek Emonds op de koppositie en Bert Lemmens op de staart. Bij een stevige bries werd aan de wedstrijd begonnen met enkele topfavorieten naast elkaar op het parcours. Uiteraard een spannend gegeven en dit werd ook gedurende de wedstrijd duidelijk, een gelijk opgaande strijd in toch wel zeer moeilijke omstandigheden. Ger Havens was de pechvogel van deze wedstrijd vanwege het feit dat het 4e hengeldeel door de wind brak. Enkele deelnemers wisselden tijdens de wedstrijd van vaste stok naar feeder en daarbij stopten enkelen vroegtijdig met vissen. Bij de weging was het Marcel Wackers, die reeds de nachtelijke uurtjes aan de vijver in Dieteren had doorgebracht, die beslag legde op de 3e plaats met een gewicht van 1.980 gram. Op de 2e plaats eindigde Heinz Coonen met een gewicht van 4.500 gram. De verdienstelijk winnaar werd wederom Leo Veugelers die de strijd met Heinz Coonen in zijn voordeel besliste met een gewicht van 5.305. Leo is de trotse bezitter van de H.S.V.-bokaal.