KONINGSTITEL 2019

Zondag, 13 oktober 2019

Het slot van de hengelcompetitie was tot op de laatste wedstrijd spannend voor de plaatsen 2 en 3, evenals als vorig jaar. Zowel Ger van Gisteren als Heinz Hens kwamen hiervoor in aanmerking. Gedurende de wedstrijd was het niet duidelijk wie de plaats 2 zou gaan innemen, daar zowel Ger alsook Heinz regelmatig vis vingen. Het was uiteindelijk Heinz Henz die met een miniem verschil eindigde op plek 2, Ger van Gisteren eindigde op de derde stek. In de voorbije competitie werd een totaal gewicht aan vis gewogen van 106.645 gram, hetgeen 5 kg minder was dan in 2018. Het aantal vissen bedroeg 2.692, 60 meer dan in 2018. Het meeste aantal vissen werd gevangen door Ger van Gisteren t.w. 413. De zwaarste vis werd gevangen door Har Vaessen 2.190 gram. De koning van HSV Peij e.o. werd Jos Vaessen met een puntenaantal van 17, Heinz Henz 23 en Ger van Gisteren 24.