BOKOI-BOKAAL

Zondag, 13 oktober 2019

Op zaterdag 12 oktober jl. werd de 9e wedstrijd gevist op het Julianakanaal nabij de loskade te Echt. In deze wedstrijd werd er tevens gevist om de Bokoi-bokaal, welke beschikbaar is gesteld door Bokoi Hengelsport te Susteren. Bij de loting waren Pierre Golsteijn en Pierre Nelissen de gelukkigen voor de kop- en staartpositie. Met de uitslag van deze wedstrijd werd eveneeens de eindklassering in de competitie bepaald. Evenals bij de vorige wedstrijd op dit parcours was er een stevige bries, hetgeen het vissen bemoeilijkte. Toch had het visvolk er wel zin in, gelet op het grote aantal vissen dat werd gevangen. Vanwege de zware omstandigheden beƫindigden enkele vissers vroegtijdig de wedstrijd. Bij de weging was het Ger van Gisteren die beslag legde op de 3e plaats met een gewicht van 3.565 gram en 85 vissen. Op de 2e plaats eindigde Heinz Henz met een gewicht van 3.830 gram en 54 vissen. De overduidelijke winnaaar werd Har Vaessen met een gewicht van 5.930 gram en 17 vissen. Har is hierdoor de trotse winnaar van de Bokoi-bokaal.