3e COMPETITIEWEDSTRIJD

Zondag, 2 juni 2019

Op zaterdag 1 juni jl. werd de 3e wedstrijd van de hengelcompetitie gevist op het kanaal Wessem-Nederweert ter hoogte van de voormalige steenfabriek. Zonovergoten, windstil en rust waren de beste ingrediƫnten deze morgen. Bij de loting verzekerden zich Bert Lemmens en Heinz Henz van de kop- en staartpositie. Van meet af aan werden er veelal grondels gevangen, hetgeen ook gedurende de gehele wedstrijd van toepassing was. Har Vaessen was de eerste die een baars wist te vangen gevolgd door Heinz Coonen. Je zag gedurende de wedstrijd dat menige deelnemer zijn zitkist verliet om een praatje te maken met zijn buurman, hetgeen uiteraard een slecht voorteken was. Na het laatste fluitsignaal werden de vangsten gewogen. Ger Havens legde beslag op de 3e plaats met een gewicht van 325 gram en 39 vissen. Op de 2e plaats eindigde Heinz Coonen met een gewicht van 375 gram en 35 vissen. De verdiende winnaar werd Heinz Henz met 66 vissen en een gewicht van 485 gram.