PIERRE BOUMANS-BOKAAL

Zondag, 12 mei 2019

2e competitiewedstrijd Mebin Illikhoven. Zaterdag 11 mei werd de 2e wedstrijd van de hengelcompetitie HSV Pey EO 2019, met als inzet de Pierre Boumansbokaal, gevist aan het Julianakanaal Mebin Illikhoven. De weersverwachtingen voorspelden weinig goeds voor deze wedstrijddag. De weergoden waren ons echter goed gestemd. Het bleef de hele morgen droog, met ’s-middags nog een bleek zonnetje. Enig nadeel was de wind, die halverwege de wedstrijd flink opstak veel overlast bezorgde tijdens het vissen. Na de loting was de koppositie voor Heinz Henz en de staart-positie voor Harrie Winteraeken. Er werden voornamelijk veel grondels gevangen, maar ook grotere vissen gevangen, maar ook gelost. Op deze visdag werd in totaal 10,175 Kg vis gevangen. Bij de weging was de 3e plaats voor Heinz Coonen met 1345 gram, de 2e plaats voor Jos Vaessen met 1595 gram vis en de verdiende winnaar werd Harrie Winteraeken met 3285 gram vis. Harrie is tevens de trotse winnaar van de Pierre Bouwmans bokaal.