OVERLIJDEN PIERRE STIJNEN

Donderdag, 28 februari 2019

Met groot verdriet en diepe verslagenheid hebben wij op heden kennis genomen van het overlijden van onze collega bestuurslid en wedstrijdvisser Pierre Stijnen, welke ons op woensdag 27 februari jl. heeft verlaten op 86-jarige leeftijd. Ondank zijn grote wilskracht en doorzettingsvermogen heeft hij de ongelijke strijd niet mogen winnen. Tot op het laatste moment had hij nog de wens om de opening van het wedstrijdseizoen bij te wonen, want in de eerste wedstrijd werd gevist om de Pierre Stijnen-bokaal! Wij verliezen in hem een grote vriend, die voor iedereen een woord had. Hij was altijd aanwezig, ook de laatste jaren toen het iets minder ging. Hij was dan ook blij dat overige vissers hem een beetje hielpen. Hij genoot van zijn grote passie "het vissen". Een vaak gehoorde uitdrukking van Pierre tijdens het vissen was dan ook als hem gevraagd werd of hij al iets gevangen had: Ja, get van die lommele! Hij bedoelde hiermee dan de grondels. Langs deze weg willen wij Pierre bedanken voor de vele mooie jaren sinds 1989 en wensen zijn echtgenote, kinderen, kleinkinderen en verdere familieleden veel sterkte in deze moeilijke periode. De uitvaart vindt plaats op Maandag 4 maart a.s. om 10.30 uur in het crematorium Peusen te Echt.