KAMPIOENEN 2018

Zondag, 7 oktober 2018

Het slot van de hengelcompetitie was tot op de laatste wedstrijd spannend voor de plaatsen 2 en 3. Zowel Ger van Gisteren, Harrie Winteraeken en Bert Lemmens kwamen hiervoor nog in aanmerking. Gelet op de betere vangsten in het tweede gedeelte van het parcours was de verwachting dat er verschuivingen zouden plaatsvinden. Door een minder goede wedstrijd c.q. plaats van Bert Lemmens haalde deze het podium niet en zakte naar de 5e plaats. Harrie Winteraeken klom naar plaats twee vanwege de zeer goede vangsten in de laatste wedstrijd. Ger van Gisteren eindigde op een verdienstelijke derde stek. In de voorbije competitie werd een totaal gewicht aan vis gewogen van 111.205 gram, hetgeen 14 kg meer was dan in 2017. Het aantal vissen bedroeg 2.633, 110 meer dan in 217. Het meeste aantal vissen werd gevangen door Ger van Gisteren t.w. 295. De zwaarste vis werd gevangen door Bert Lemmens 2.230 gram. De koning van HSV Peij e.o. werd Heinz Coonen met een puntenaantal van 13, Harrie Winteraeken 24 en Ger van Gisteren 25.