BLOMEHOAF BOKAAL

Zondag, 6 september 2020

Op zaterdag 5 september jl. werd de 6e wedstrijd van de competitie gevist aan het Julianakanaal Halve Maanweg nabij de brug van Roosteren. In deze wedstrijd werd tevens gevist om de Blomehoaf bokaal, welke beschikbaar is gesteld door het bestuur. Deze wedstrijd stond in het het teken van wellicht een unieke prestatie n.m. 6 keer eindigen op positie nummer 1, hetgeen Leo Veugelers uiteindelijk presteerde. Middels de aanwezige toeschouwers werden de overige wedstrijdvissers op de hoogte gehouden van de vangsten bij de deelnemers. Er was een gelijk opgaande strijd tussen Marcel Wackers en de op de koppositie zittende Leo Veugelers. Deze laatste wist uiteindelijk de winst te grijpen met een gewicht van 7.180 gram. Marcel Wackers werd tweede met een gewicht van 5.885 gram, een verspeelde grote vis op het eind had hem waarschijnlijk de overwinning opgeleverd. De derde plaats was voor Heinz Coonen met een gewicht van 3.255 gram.