OVERLIJDEN JAN SALDEN

Zondag, 24 september 2017

Het is moeilijk de juiste woorden te vinden bij het overlijden op 83 jarige leeftijd van onze collega wedstrijdvisser Jan Salden. Vele jaren was Jan lid van onze vereniging en was bijna bij elke wedstrijd present. Op het gebied van de visserij was hij een vakman, hij wist door zijn jarenlange ervaring de juiste methoden of toepassingen om een visje te vangen. Hij was dan ook in iedere wedstrijd een geduchte tegenstander, zijn huidige topklassering in het klassement is hiervoor het bewijs. Hij was iemand die vaak aan de waterkant te vinden was en indien hij iemand trof die de kneepjes niet zo goed hanteerde, dan gaf Jan wel een goed advies of tip. Wij zullen hem missen en willen hem langs deze weg bedanken voor zijn inzet voor onze vereniging. Jan ADIEU. Wij wensen zijn familie veel sterkte in deze moeilijke tijd. Bestuur en Leden. De uitvaartdienst voor Jan staat gepland op zaterdag 30 september a.s. De 8e competitiewedstrijd is verschoven naar zaterdag 7 oktober d.o.v. aan hetzelfde wedstrijdwater.