BLOMEHOAF-BOKAAL

Zaterdag, 22 september 2018

Op zaterdag 22 september jl. werd de 8e wedstrijd van de competitie gevist nabij de loskade te Echt. In deze wedstrijd werd tevens gevist om de Blomehoaf-bokaal, welke geschonken is door het bestuur van de Blomehoaf. De weersomstandigheden deze morgen konden er mee door, een matig briesje stond rechtstreeks over het water . Het was voor eenieder moeilijk vissen, maar in ieder geval beter als vorig jaar, want toen was het bar en boos. De vangsten in z'n algemeenheid vielen dan ook tegen. Har Vaessen en Bert Lemmens namen plaats op respectievelijk de kop- en staartpositie, beiden visten met de feeder. Iedere deelnemer telde bij de weging vis in het leefnet en zoals zo vaak voerde de grondels de boventoon. Bert Lemmens eindigde met 76 grondels op de 3e plaats met een gewicht van 1.655 gram. De tweede plaats was voor Heinz Coonen met een gewicht van 2.000 gram en 41 vissen. De winnaar van deze wedstrijd werd Harrie Winteraeken met een gewicht van 2.095 gram en 25 vissen. Harrie mag zich voor één jaar de trotse bezitter noemen van de Blomehoaf-bokaal.