BESTUURSWEDSTRIJD

Zondag, 16 september 2018

Op zaterdag 15 september jl. viste het bestuur haar jaarlijkse wedstrijd op het Julianakanaal nabij de Mebin brug Illikhoven. Zoals ook bij de reguliere competitiewedstrijden had het bestuur deze morgen het goede voornemen om haar beste beentje voort te zetten. Ger van Gisteren en Harrie Winteraeken namen plaats op polepositie, m.a.w. de kop- en staartpositie. Van meet af aan werd er direct vis gevangen, reeds bij de eerste inzet werd de eerste vis gehaakt. Naast grondels werden er ook voorns en baarzen gevangen. Ger had moeite om enkele baarzen in het het leefnet te krijgen, ondanks het minutenlang drillen. Hetzelfde gold voor Piet Cleven met de voorns, enkele voorns kozen alsnog voor het schepnet de vrijheid, hetwelk Piet naast het podium deed belanden. Bij de weging was het Rien Smits die met een gewicht van 1.090 gram op de derde plaats eindigde. Op de tweede plaats eindigde Ger van Gisteren met een gewicht van 1.655 gram. De duidelijke winaar werd Harrie Winteraeken met een gewicht van 3.350 gram.