AFHALEN VISPAS 2018

Dinsdag, 27 februari 2018

H.S.V. PEIJ en OMSTREKEN Op zondag 4 maart 2018 stellen wij U wederom in de gelegenheid om de vispas af te halen c.q. aan te vragen. het voorjaar nadert met rasse schreden en velen zullen de waterkant opzoeken om zijn of haar hengeltje uit te gooien. Zorg daarom dat U tijdig in bezit bent van de vereiste vergunning, een boete kost heel veel geld. Nieuwe leden zijn uiteraard van harte welkom, ouders kunnen hun kinderen aanmelden voor deelname aan een viscursus, zodat ze met vader en/of moeder ook een hengeltje kunnen uitgooien. VIS PAS MET DE VISPAS Wij verwelkomen U graag in de Blomehoaf, Tulpenstraat 20 te Peij van 10.00 tot 12.00 uur op voornoemde datum. Mocht U niet in de gelegenheid zijn om op deze morgen een vispas aan te vragen, dan heeft U ook nog de mogelijkheid om deze online aan te vragen via onze website hsvpeijenomstreken.mijnhengelsportvereniging.nl. U kunt dan zelf uw voorlopig bewijs printen en gaan vissen. Uw definitieve vispas ontvangt u dan via Sportvisserij Nederland. Bestuur H.S.V. Peij en Omstreken