FEESTAVOND

Zondag, 19 november 2017

Op 18 november jl. werd de traditionele feestavond van de vereniging gehouden in de Blomehoaf te Echt. De avond werd geopend door voorzitter Piet Cleven, welke een speciaal woord van welkom had voor Huub Heijthuijsen, die herstellende is van een ziekte, en die toch even acte de presence gaf. Op deze avond ontvingen de winnaars van de diverse wedstrijden hun verdiende eremetaal. De KONINGSTITEL was dit jaar voor Bert Reyinz die een heel goed wedstrijdseizoen viste. Dit bleek ook uit de vele bekers die Bert mee huiswaarts mag nemen. De tweede plaats was voor Ger van Gisteren en onze oosterbuur Heinz Henz legde beslag op de derde plaats. Bij muziek van DJ Jopie werd er gezellige muziek gedraaid, aan een natje en vooral het droogje ontbrak het niet. Het eten was heel goed verzorgd. Op het einde van deze wederom geslaagde avond togen de wedstrijddeelnemers huiswaarts met een goed gevuld levensmiddelenpakket. Voor een impressie van deze avond zie de foto's onder het kopje Fotoalbums op de website. Het Bestuur