BLOMEHOAF BOKAAL

Zaterdag, 7 oktober 2017

Op zaterdag 7 oktober jl. werd de 8e wedstrijd van de competitie gevist nabij de loskade te Echt. In deze wedstrijd werd tevens gevist om de Blomehoaf-bokaal, welke geschonken is door het bestuur van de Blomehoaf. De weersomstandigheden deze morgen waren bar en boos. Een harde wind blies rechtstreeks over het water, hetwelk de uitstraling gaf van een golfslagbad. Heinz Henz en Pierre Golsteijn namen plaats op respectievelijk de kop- en staartpositie. Vanwege de hevige wind en later regen werd het vissen eigenlijk onmogelijk. Een aantal vissers hielden het dan ook tijdig voor gezien. De grote pechvogel werd Pierre Golsteijn, door een windvlaag werden de laatste 3 hengeldelen een prooi voor het Julianakanaal. Ondanks dit alles werden er toch her en der vis gevangen. De bedachte optie deze morgen door Bert Lemmens miste de uitwerking. Bij de weging was het Ger van Gisteren die een gewicht telde van 1.565 gram en 12 vissen, goed voor de derde plaats. De tweede plaats was voor Bert Reyinz met een gewicht van 2.915 gram en 16 vissen. De winnaar van deze wedstrijd werd Jos Vaessen met een gewicht van 3.890 gram en 25 vissen. Jos mag zich voor één jaar de trotse bezitter noemen van de Blomehoaf-bokaal.