OVERLIJDEN MIA BOUMANS-GOLSTEIJN

Zaterdag, 3 juni 2017

Met groot verdriet en diepe verslagenheid hebben wij op heden kennis genomen van het overlijden van mevr. Mia Boumans-Golsteijn op 1 juni jl. in Hospice de Ark te Roermond. Tante Mia zoals iedereen binnen de vereniging haar noemde bereikte de leeftijd van 87 jaar. Onze vereniging had een bijzonder plekje bij haar, zeker gelet op het gegeven dat haar echtgenoot Pierre vanaf 1985 de eerste voorzitter werd. Tante Mia was altijd present bij een evenement van onze vereniging, op feestavonden presenteerde zij zich meestal als een actrice of zangeres, hetgeen steeds met een dankbaar applaus werd begroet. Zij heeft steeds ook naar het overlijden van haar echtgenoot onze feestavonden bezocht en was tevens sponsor van de Pierre Boumans-Bokaal. Zij genoot van de muziek en van de aanwezigen met wie ze graag een praatje maakte. Wij zullen haar missen en willen haar langs deze weg bedanken voor haar inzet voor onze vereniging. Haar plechtige uitvaartdienst wordt gehouden op woensdag 7 juni 2017 om 11.00 uur in de parochiekerk van O.L. Vrouw Onbevlekt Ontvangen aan de Kerkstraat te Peij. Het Bestuur